Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
duns100_2023

משרדנו מנוסה בתביעות נגד תאגידים רב לאומיים כגון גוגל, אמזון, פייסבוק, יוטיוב, טוויטר וסיקרט. אלו הם רק חלק מהתאגידים שמשרדנו ניהל תיקים נגדם ואף זכה בלא מעט תביעות כנגד תאגידי הענק הללו,

החברות הללו מקום מושבם ובסיס האם שלהם בחו"ל לרוב בארה"ב , גם אם יש להם נציגות כלשהיא בישראל לרוב היא פורמאלית בלבד, וכאשר מנסים לפעול נגדם הם מפנים ישירות את האש לכיוון

נדגיש כי בארה"ב קיים דין מיוחד שלמעשה יוצר חסינות לתאגידי הענק הללו מפני הטלת אחריות עליהם בשל פרסומים שביצעו הגולשים. דין אמריקאי זה ידוע כסעיף 230 ל  Communications Decency Act. דין זה אינו חל בישראל, ובתי המשפט קבעו חסינות יותר מאוזנת.

בשל זאת, כל אתר אינטרנט יעדיף להתדיין בארה"ב, אלא ששליחת תושב ישראלי להגיש את תביעתו בסנטה קלרה – קליפורניה, שבארה"ב, משמעה הטלת חסם ממשי על תושבי ישראל להגן על זכויותיהם ולקבל את זכותם למשפט הוגן.

אך הצלחנו בהחלת המשפט הישראלי עליהם

לניצחונות משפטיים של משרדנו נגד גוגל

לראיון בערוץ 2 שנערך עם עו"ד גיא אופיר בנושא תביעות נגד תאגידים רב לאומיים כגון פייסבוק וגוגל

לראיון שניתן ע"י עו"ד גיא אופיר באתר וואלה! בנושא תביעה נגד אפליקציית סיקרט הקליקו

חשוב להבין, שחיוב תאגיד רב לאומי להשפט בישראל, טומן עבור התאגיד סיכונים משפטיים החורגים מהתיק הספציפי, כגון, גילוי היותו מעלים מס בגין הכנסותיו בישראל, ומניעת ההגנות הנתונות לו בדין האמריקאי, אשר פוטרות אותו מאחריות בשל פרסומים של גולשים באתר.

דעתנו הינה שסעיף זה נוגד את הדין הישראלי, וספק רב אם בית המשפט יכבד אותו.

כתיבת תגובה