Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
duns100_2023

עורך דין ליטיגציה אזרחית

ליטיגציה אזרחית היא הליך משפטי שבו שני צדדים או יותר מבקשים ליישב סכסוך אזרחי-מסחרי באמצעות מערכת בתי המשפט ו/או בגישור ו/או בבוררות, כלומר בתהליך של התדיינות בבית המשפט או מחוצה לו. ליטיגציה אזרחית מכסה מגוון רחב של סוגיות משפטיות, כגון סכסוכי חוזים, תביעות נזקי גוף, סכסוכי עבודה, תביעות לשון הרע, הפרת זכויות יוצרים, ולמעשה כל תחום שהוא אינו פלילי.

אם אתם מוצאים את עצמכם בעיצומה של תביעה אזרחית, בין אם כתובעים או כנתבעים, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין ליטיגציה אזרחית מיומן ומנוסה, שכן מדובר בתחום מורכב מאוד בעל היבטים מגוונים ומספר רב של תקנות, פסיקות וחוקים. בתיקים אזרחיים, במקרים רבים, הניסיון הוא למעשה הגורם המכריע בהתנהלות התיק.

אחד מתפקידי המפתח של עורך דין ליטיגציה אזרחית הוא לעזור למרשיו להבין את הזכויות והחובות המשפטיות שלהם. ליטיגטור מצוין ינתח את עובדות המקרה, יחקור את החוקים והתקנות הרלוונטיות ויספק הנחיות כיצד להמשיך בהתבסס על החלטות קודמות בתיקים דומים. במהלך הליך הליטיגציה, עורך הדין גם ינהל משא ומתן על מנת להגיע להסדר עם הצד השני כדי לנסות למצוא פתרון מבלי לעבור את כל ההליך בבית המשפט, מה שבמצבים מסוימים עלול להיות למעשה הפתרון הטוב ביותר.

ליטיגציה אזרחית עשויה להיות תהליך מורכב וגוזל זמן, כך שעורך דין מיומן לצידכם יכול לעשות את כל ההבדל. עם הניסיון והידע שלהם עורכי דין המתמחים בתחום יכולים לנווט במערכת המשפט ולעזור ללקוחותיהם להשיג תוצאה חיובית. לכן חשוב לברר היטב את היקף הניסיון של העורך דין בתחום הליטיגציה האזרחית והתוצאות שהושגו על ידו עבור לקוחותיו לפני שבוחרים את מי שייצג אתכם בהליך.

משרד עו"ד גיא אופיר הוא בעל ניסיון רב בתחום הליטיגציה האזרחית-מסחרית, כולל ייצוג בתיקים מורכבים ומתוקשרים. להתייעצות ראשונית והכוונה צרו עימנו קשר בהקדם.

צפו: עו"ד גיא אופיר מסביר מהי ליטיגציה אזרחית

תמלול הסרטון:

שלום, שמי עו"ד גיא אופיר, אני הבעלים של משרד עו"ד שעוסק בין היתר בליטיגציה אזרחית, ובסרטון הבא אני רוצה לדבר על התחום הזה.

ובכן, בואו נתחיל במילה "ליטיגציה", מה זו ליטיגציה?

ליטיגציה זו מילה לועזית שהמשמעות שלה התדיינות, התדיינות בבית משפט. אז ליטיגציה אזרחית זה כל מה שהוא לא פלילי.

אני רק אסביר מה זה פלילי, פלילי זה אומר המדינה, למשל, מגישה כתב אישום או מחלקת התביעות במשטרה, מחלקת התנועה, מגישה תביעות, כתב אישום, בעצם תביעה פלילית נגד אדם – זה התחום הפלילי.

אנחנו מדברים על התחום האזרחי. התחום האזרחי הוא כל מה שהוא לא פלילי וזה אומר לדוגמא:

תביעות בלשון הרע, תביעות מסחריות, תביעות בנושא הטרדה, הטרדה מינית, תביעות לבתי הדין האזוריים, בבית הדין האזורי לעבודה. כל התחומים האלו שהם לא פליליים, הם תחומים אזרחיים.

ואנחנו משרד שעוסק הרבה מאוד בתחום הזה. ואני יכול גם להגיד, בגאווה אפילו, שהמשרד שלנו ייצג לקוחות שלנו בשורה של תיקים אזרחיים, גם תיקים מורכבים, גם תיקים מתוקשרים אפילו והביא להישגים מאוד יפים.

אז עד כאן. אני מקווה שהסרטון הזה סייע לכם, ואם את צריכים את שירותינו, אתם מוזמנים לפנות. אז נשתמע ותודה רבה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: