Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
duns100_2023

עורך דין טכנולוגיה ומחשבים

בעידן הטכנולוגי של שנות האלפיים, כולנו עושים שימוש רחב במגוון ענק של מכשירים אלקטרוניים וטכנולוגיים בשימושים שונים לצרכים מגוונים, מהבית ועד העסק. טכנולוגיות מבוססות על שבבים אלקטרוניים, ועל תוכנות בדרגות שונות של מורכבות, החל מתוכנות פשוטות ועד מערכות מורכבות. חשוב לדעת שבעידן הזה כל פיתוח וניהול של מוצר ומכשיר המכיל אלמנטים טכנולוגיים נדרשים לליווי משפטי הולם, המסופק ע"י עורך דין טכנולוגי המתמחה בכל ההיבטים המשפטיים הנדרשים של התוכנה והטכנולוגיות השונות.

להבדיל מבעבר עורך דין זכויות יוצרים או עורך דין משפט מסחרי היה די בידיעת הדינים של אותו התחום בעידן המודרני עורך הדין הטכנולוגי נדרש לשלוט הן בדיני קניין רוחני והן בדיני האינטרנט והטכנולוגיה המשתנה מיום ליום

פעילותו של עורך דין טכנולוגי

עסקאות טכנולוגיות בין חברות הן בנושא הקניין הרוחני לטכנולוגיות במוצרים שונים, בין אם על ידי מכירת רישיונות לטכנולוגיה לחברה אחרת, ובין בדרך של הענקת זכויות שימוש. עסקאות מסוג זה נדרשות לליווי של עו"ד לענייני טכנולוגיה ותוכנה המתמחה בכל הנושאים המשפטיים שקשורים לתחומים השונים המרכיבים את אופי העסקה על כן מומלץ לבחור בעורך דין שתחום עיסוקו מגוון ומשלח ידו נוגע בשלל תחומי המשפט והמחשב

  • אינטרנט ורשת – מתן הגנה משפטית בכל הקשור לאתרי אינטרנט ופיתוח אפליקציות במכשירי הסלולאר. סיוע זה ניתן לחברות טכנולוגיות.
  • משפט מסחרי מקומי ובינלאומי – ליווי משפטי בכל סוגי העסקאות המקומיות והבינלאומיות הקשורות בכל דיני חברות, דיני חוזים, הסכמי סחר ועוד מכירת ורכישת מוצרים ו נכסים,  עסקאות מיזוג ופתרון סכסוכים.
  • דיני זכויות יוצרים וקניין רוחני – הגנה על זכויות יוצרים וקניין רוחני לרבות סודות מסחריים, סימנים מסחריים ורישום פטנטים.

משרדנו מתמחה במתן ייעוץ וליווי משפטי מלא עבור מיזמים טכנולוגיים של חברות הייטק וסטארט-אפ קטנות וגדולות, החל מהגנה על הקניין הרוחני, ואופי ההתאגדות של המיזם כחברה או שותפות, וכלה בליווי צמוד של לקוחות בעת חתימות וניסוחים של חוזים והסכמים שונים ( הסכם מייסדים, חוזה שותפות חוזה סודיות וכדו'). עו"ד לענייני טכנולוגיה נדרש לידע  בתחומי המשפט השונים: ליצירת קשר עם עורך דין טכנולוגי גיא אופיר : טלפון 03-5323650 או במייל office@ophirlaw.com.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: