Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
duns100_2023

ניהול עמוד פייסבוק

בסרטון הבא עורך דין גיא אופיר מסביר בקצרה על המותר והאסור בניהול עמודים בפייסבוק ונותן מספר כללי אצבע מאילו פעילויות יש להימנע, ואיך נכון לפעול בפייסבוק על מנת לשמור על העמוד שלכם ולהגן עליו מסגירה. להלן נציג רשימה לא ממצה של הדגשים המרכזיים בניהול העמוד.

תוכן העמוד– פייסבוק לא אוהבת מצגי שווא, לכן יש לשמור על כך שתוכן העמוד יהיה תואם לשמו ולמטרותיו כפי שהוצגו למשתמשים. ככל שמבצעים שינוי שם של העמוד יש לדאוג שהתוכן והמטרה שלו נשארת כפי שהייתה במקור.
התנהלות בעמוד– יש לדאוג שההתנהלות בעמוד הינה התנהלות טבעית של גולשים אמיתיים, לא מופעלים על העמוד בוטים, לא מבוצעת פעילות מלאכותית ולא מתבצעים פרסומים אגרסיביים שניכר שנעשו על ידי מערכת אוטומטית.
מיזוג עמודים– האישור של פייסבוק למיזוג עמודים הינו לרוב אישור אוטומטי שמבוצע על ידי מערכת ולא על ידי בני אנוש ולכן האישור הטכני של פייסבוק למיזוג העמודים לא מהווה אישור סופי ופייסבוק עדיין יכולה לסגור את העמוד ככל שתחליט שהמיזוג לא מאושר.
לינקים לאתרים חיצוניים– יש לשים לב שהלינקים שמפורסמים בעמוד הפייסבוק לא מובילים לאתרים לא לגיטימיים, כגון אתרי רוגלה, פורנו, הימורים, ספאם וכד'.
בשורה התחתונה, פייסבוק מצפה לראות התנהלות "איכותית" הן מצד מנהלי העמוד והן מצד הגולשים, כאשר היא לא מזהה התנהגות כזו היא עלולה להעמיד את העמוד לביקורת ולסגור אותו.
ההתנהלות של פייסבוק לא תמיד מוצדקת ומשרדנו הצליח כבר לא אחת להחזיר עמודים שנסגרו לשווא.


חשוב להדגיש שלא מדוב בייעוץ משפטי, אם נתקלתם בבעיה כלשהי בניהול העמוד, אנו ממליצים לפנות לעורך דין שמתמחה בדיני אינטרנט, לשון הרע, זכויות יוצרים ומשפט מסחרי.
לקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין המתמחה בדיני אינטרנט, דיני עבודה, לשון הרע, זכויות יוצרים ומשפט מסחרי, התקשרו: 03-5323650 או בדוא"ל office@ophirlaw.com.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: