Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
duns100_2023

עיצום כספי – עוסקים

קיבלתם הודעה על עיצום כספי בסכומים גדולים מההכנסות שלכם? צרו איתנו קשר.

משרדנו בעל נסיון עשיר במתן מענה ופתרונות למעסיקים ועוסקים שקיבלו מכתב עם עיצום כספי. אנא התקשרו: 03-5323650.

מה זה עיצום כספי?

חוק הגנת הצרכן הסמיך את הרשות לסחר הוגן לבקר את העוסקים שעוסקים בתחום ולהטיל עליהם עיצום כספי, סוג של קנס מנהלי.

מלבד עיצום כספי על עוסקים, קיים גם עיצום כספי שמשרד הכלכלה מטיל על מעסיקים. אם זה המקרה שלכם, לחצו כאן.

איך הגיעו דווקא אליי?

הרשות לסחר הוגן מקבלת תלונות או מוצאת בעצמה הפרות, כמו מחיר שונה בין מה שמופיע על המדף לבין מה שרשום בקופה, תקנון שלא מנוסח היטב באתר אינטרנט, הטעייה מצד העוסק ועוד.

מה לעשות אם קיבלתי מכתב?

אם קיבלתם מכתב מהרשות לסחר הוגן, בו נאמר לכם כי הרשות שוקלת להטיל עיצומים כספיים בסכומים של מאות אלפי שקלים או אפילו מיליונים, קודם כל חשוב לא להיבהל. אין לזלזל במכתב זה, אך אל תחשבו שבכך נגזר עליכם לשלם את הסכום הנקוב.

במכתב מצוין מספר ימים מסוים בו אתם יכולים להגיש תגובה לעמדה של הרשות לסחר הוגן ולנסות לשכנע אותה אחרת. אנו ממליצים לפנות לעורך דין שעוסק בתחום ולטפל בעניין באופן מיידי כי הזמן משחק תפקיד קריטי. חשוב שתדעו כי בעזרת התנהלות נכונה אפשר להפחית את סכום העיצום ואולי אפילו לבטל אותו.

עיצום כספי

מפעם לפעם אנו מייצגים עוסקים ועסקים שהטילו עליהם עיצומים כספיים. באחד המקרים בו הרשות לסחר הוגן הטילה עיצום כספי בשיעור אדיר ופרסמה את העיצום בתקשורת, אף הפחתנו את העיצום הכספי ב-92%.

משרד עורכי דין גיא אופיר מתמחה, בין היתר, במשפט מסחרי ובדיני הגנת הצרכן. קיבלתם הודעה על עיצום כספי? מוזמנים לפנות אלינו. לקביעת פגישת ייעוץ בטלפון 03-5323650 ובדוא"ל: office@ophirlaw.com.

אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לחוות דעת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: