Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
duns100_2023

זכויות יוצרים באפליקציה | זכויות יוצרים באפליקציות

חוקי האפליקציות הם חוקים אשר מתפתחים ומורכבים מתחומים אחרים של החוק. כמו בפלטפרומות עסקיות אחרות, סוגיות משפטיות אלו בדרך כלל עוסקות בקניין רוחני וזכויות יוצרים הנוגעים לפיתוח אפליקציה, פרטיות, ו- IP (זכויות יוצרים וסימנים מסחריים)

רשימה של בעיות נפוצות שיש לשקול בכל הקשור לפיתוח העסקי של האפליקציה שלכם:

מאיפה רעיון האפליקציה שלך בא?

לא ניתן להגן על רעיונות. רק ביטויים של רעיונות יכולים להיות מוגנים. זה אומר שאתה באופן רשמי יכול להגן על האפליקציה שלך רק ברגע שהושלם פיתוחה.

האם יש בבעלותך את כל היישומים של האפליקציה שלך?

מי יצר את האפליקציה – הרעיון, הפיתוח העיצוב?

אתה צריך הסכמי עבודה, הסכמי השכרה, וכל מסמכים המאשרים שירות של ספקי משנה המעניקים לך שליטה משפטית על כל אחד מהפריטים המשלימים את האפליקציה שלך. מהמעצב ועד המתכנת והמפתח, לדוגמא בעיצוב האפליקציה אם לקחת סרטון או תמונה מבלי לקבל רישיון או אישורים דבר כזה יכול להוביל אותך לתביעה. יצירת יצירות מקוריות לעתים קרובות זולה יותר מאשר רישוי.

מהו המבנה העסקי הנוכחי שלך?

שיקולי אחריות ומס ישפיעו על סוג העסק שאתה בוחר ליצור. התייעצות עם עורך דין טכנולוגי המתמחה בדיני אינטרנט ואפליקציות בעלת חשיבות עליונה לניהול העסקי הנדרש למבנה העסקי שתבחר. אם לא תעשו זאת אתם עלולים לחשוף עצמכם לסיבוכים משפטיים רבים.

משפטי – משרדנו מספק ייעוץ והכוונה לעסקים, קטנים וגדולים בארץ ובחו"ל,,לאפליקציות ואתרי אינטרנט,  מזכויות יוצרים וסימן מסחרי, ועד מדיניות הפרטיות תקנונים ותנאי  שימוש.

משרד עו"ד גיא אופיר מספק ייעוץ משפטי מעשי לפרויקטים של פיתוח אפליקציה.

כתיבת תגובה